utmattad

ja jag vet, jag är seg på att blogga :o men har ingen tid och ingen ork :s APU:n började i
torsdags :) det var kul och alla var jätte trevliga, ser verkligen fram emot att jobba där :)
men hade lite svår att hitta men det får jag ta och lära mig :) i fredags åkte jag och agnes hem vid fyra
vi chilla lite hemma hos mig först sedan gick vi till jenna där hela familjen var samlad :)
vi kollade på let´s dance, sedan kollade vi på yrrol hahah så bra film fast jag höll på att
somna ett antal gånger haha :D lördagen spenderades hos farmor, intervjuvade henne och kolladepå
gamla kort :) de verkade ha så roligt på den tiden, farmor och hennes kompisar brukade lifta
till sthlm och gävle :o haha sjukt! på kvällen gick jag över till jenna där jag hon och becca kollade
på film "allt om min syster" sjukt bra film böla som fan men kanske inte lika mycket som jenna hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0