Ny blogg design

fredag idag yeah!
idag ahr jag varit till stan helt jävla alone! skulle in och prata med classe om praktiken, sedan gick jag lite i affärer och strosa runt lite grann :) det var faktiskt lite skönt att gå ensam, man kan gå vart man vill känner sig inte stressad fick mycket köpt iaf :P 4 tröjor och ett par tights och det gick bara på 500kr :P yeah me like REA :D papi kom och hämtade mig efter stan och då drog vi hem :) sedan bar det av till sörbyholm där vi körde lite rally på åkern, vi sladda och hade oss, kul vare hahha, körde in i en snövall en gång med det gick bra haha, pappa tyckte jag var duktig iaf det är huvudsaken, han var helt paff över att jag visste hur man ska göra när amn får sladd haha :D stolt emma :D menmen nu sitter jag framfördatorn som jag har gjort nu ett bra tag och fixat och trixat med bloggen så här blev resultatet ganska så nöjd haha:P KOMMERNTERA OCH SKRIV VAD NI TYCKER OM DEN?!?! :D


Kommentarer
Postat av: jenna

2010-01-08 @ 23:19:31
URL: http://jennifervedman.blogg.se/
Postat av: jenna

jag tycker den vart jätte bra :) så duktig så <3

2010-01-08 @ 23:20:04
URL: http://jennifervedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

va braa :D hahah

2010-01-09 @ 00:23:38
Postat av: agnes

Jag tycker den blev as fin!! och ett stort plus på att jag fick vara med på ett hörn :D <3

2010-01-10 @ 12:54:32
Postat av: em

duktig du är emma !

den blev jätte fin :)

2010-01-10 @ 13:14:58
URL: http://ebbamerin.blogg.se/
Postat av: Anonym

va braa att alla är nöjda :D det gillar jag hahaha :d

2010-01-10 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0