Jag suger

på att blogga! har inte bloggat på jag vet inte hur länge:s mååste fan skärpa mig!
veckan som gått har det inte hänt nått speciellt mån,tis,ons skolan sen tors, fre praktiken.
men iaf i veckan v ar jag och jenna till anna så nu är det dax för att göra en förändring, vet bara inte
vilken färg jag ska ha ? :o det visar väl sig! igår var det "fest" i frövi och den faila totalt hahah :) nu sitter jag hos mamma och väntar på att frida ska höra av mig, men som hon antagligen inte kommer att göra. ikv blire
mys hos mig för jag måste vara Husvakt/eldvakt :s menmen vad ska man göra. agnes och jenna kommer iaf och gör mig sällskap! :D det är bara 16 dagar kvar till jag fyller 18! räknar ner varje dag :D ska bli så jävla kul! den helgen kommer att äga sönder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0