mys i nederby


just nu sitter jag hemma hos ebba med agnes, ebba, armand, l-j och bettan vi sitter
och kollar på idol :) idag har det inte varit så mycket i skolan bara jag och josse
som var där :) efter skolan var det körskola som gällde :o jag var verkligen skit nervös
men det gick bra tycker jag :) haha sen bar det av till örebro med josse :D först gick vi till classe
för att lämna avtal om praktiken, sedan gick vi till mc :D mumsigt! sen kom agnes och carl-johan "Calle" granqvist :D haha trevligt vra det iaf :D vi gick lite i affärer kulkul!!! :D nu sitter vi här då med familjen merin (y
i morgon vet jag inte vad som händer, nått roligt hoppas jag :D bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0