fääääst!


friday today...
idag har vi inte gjort mycke i skolan som
vanligt, skönt de :) inte långt kvar nu till
sommarlovet :D
jag jenna och sara skulle igentligen åka till
stan men vi palla inte så vi åkte hem...
när jag kom hem klippte jag gräset en stund
 men sen blev det pnka på hjulet så ajg kunde inte
fortsätta, så jag gick in och började göra mig
iordning för fääääst i nora (y
det var meningen att vi skulle få skjuts till nora
men den svek så vi fick åka en jävla massa buss
först till linde sen halva vägen till örebro sen till hitorp 
sen till nora och sedan slutligen till ås där festen var!
det var faktiskt ganska så trevligt ändå :) tfäffa lite nytt
folk och så, men som tidigare så hade skjutsen hem failat
och vi fick lite små panik hur vi skulle ta oss hem, men
sen så fick vi tag på en snäll lite person som kunde hämta
oss och det var tur det :) i morrn blire lite arbete här hemma
sen till broa och kolla fotboll sen får vi se vart kvällen leder!
nu ska jag nog sussa godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0