bättre sent än aldrig

skolan slut nu, skönt de :) i torsdags var det gymnasiefest
på folkan, kvällen började i frövi hos jonna kulkul, det var vi tjejor och jim hahh :P
själva folkan var väl inte speciellt roligt, var lite tråkigt tycker jag. menmen i går var
jag och mamma till arboga och sen var jag med jenna och agnes :P vi chilla framför
tvn och kolla på bruno, helt okej film.
idag har vi inte gjort mycket bara tittat på tv :) imorgon vet jag inte vad jag ska göra
om jag ska ut till pappa och hjälpa till får se vad det blir :)
lite bilder från förfesten :) enjoy!

agnes och emmy :)

värdinnan jonna :P

kimberly, jenna och ebba :)

emmy och jag

jim och jonna :)
trevlig förfest iaf (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0