gymnasiefest/noramarken (y

att jag är seg på att blogga! men ska försöka bli bättre på det,
i torsdags var det gymnasiefest i linde det var kul men svettigt :)
jag och jenna sov hos göran så vi fick lite sovmorgon på fredagen skönt de :)
i fredags var jag hundvakt som inte var så där roligt, men men igår drog jag, jenna
och agnes till nora för att ha lite skojj på noramarken, vi förfesta hos cissi, där var det
riktigt roligt (y senare bar det av till tivolit där det blev mycket dans och åka karuseller,
en skit kul kvälli nora :D tack alla sköna människor (y

lite bilder från gymnasiefesten/noramarken!

kimberly,louise,agnes,jenna och jonna!

agnes och louise

rangebar och jenna

noramarken!

lisa och cissi


john tror jag han hette :)

killarna

sara och cissi

jenna, sara och cissi

super kul kväll :D


Kommentarer
Postat av: agnes

awesome weekend :D <3

2009-08-31 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0