bakakaka

har precis tagit ur muffinsanra ur ungen så det luktar gudomligt här :P
idag har jag inte gjort någonting, har röjt lite på rummet och kollat på tv
nu sitter jag och lyssnar på  musik :D
i kväll har vi träning känns helt okej :P sen blire att plugga lite :P
och i morgon är det fredag och då slutar jag 11 (y och på kvällen
blire kalas för i morgon flyller ju faktiskt agnes 17 äntligen hhaha :D

dentjugofjärdeseptembertvåtusennio

klockan är 10.51, gick upp för en timme sen, skönt (y
idag är vi lediga igen eftersom vi har operationdagsverk
alltså samla in pengar till kenyanerna, :) ska väl inte göra nått
speciellt i dag men det blir väl att gå över till fröken wedman :)
aja vi hörs va bye!

John mayer


i think he´s a good looking man and i love he´s songs!

längesen!


jag diggar killen!

längesen nu, har inte haft så mycket tillgång till internet pga av att vårat
internet är fuckat hemma hos mamma men nu är jag hos pappa så
då passar jag på att sitta litr vid datorn (y) i fredags var det
lindemarken, jag, jenna, agnes, ebba och armand drog till tivolit
som var roligt :) har lite blåmärken efter en karusell menmen:P kul vare iaf!
igår var vi hemma hos mig och chillade framför tv:) alla åkte hem vid halv 12
men jag gick och la mig vid halv 3 :P vid elva i morse hämta farmor mig så
då åkte jag hit, sen vid två så åkte jag ner till broa igen för då hade vi match,
gick väl sådär skulle jag väl säga :s nu sitter jag och lyssnar på John mayer
som jag börjar digga nu :D i morgon är man ledig då skönt som F-A-N!
nejmen nu ska jag fortsätta lyssna på john vi hörs va! :D

skola!

har inte varit inne på datorn på läge pga att vårat interneet hemma har typ pajat! cp!

så då får man passa på att sitta i skolan och kolla lite :)
på fredag är det lindemarken och det kommer nog bli kul 
hoppas jag (y) i helgen ahr jag bara slappat med jenna och agnes!
i fredags blev det tacomys med jenna agnes ebba och armand kul det :)
i lördags blev det tvmys med jennna och agnes :) och i går blev det tvmys med jenna;)
bara tv denna helg :) haha det gillas i bland. idag skia jag nog bara chilla när jag kommer hem
hat inget speciellt att göra skönt de:) men men ska välläsa lite nu till på provet på torsdag :s 


lördagen den 5 september

jaha lördag? vad händer?!
igår var det fredag och då vart det inte så mycket skola
efter skoaln åkte jag med jenna in till örebro där birgitta väntade på oss
sen åkte vill till marieberg och shoppade loss :) jag köpte mig en stickad tröja,
armband, linne och en väska. är nöjd över mina köp (y)
på kvällen blev det massa go saker och fotbollstittande hos jenna :)
idag så blire att se på fotboll i parken, ska höra med jenna om vi ska ta selle:P
pusshey!


paddling med klassen!

dagen tillbringades i en kanot och i skogen med mina
goa classmates (y vi paddla från linde skolan till lövåsen där vi
började grilla käk, det gick väl lite sådär för mig, jenna och sara.
menmen det bev ju lite gott iaf ;) sedan blev det lekar på slutet av dan
kulkul var det :P sen när vi skulle hem så gick det lite
segt för oss och vi kämoa på  som fan, känns som mina armar kommer ramla av :s
här kommer lite bilder från dagen :)

jenna fick vila första sträckan :)

saru :D

HP08 (y)


saru och jen´s :)

kg och orre :)

jen´s och isac :)

cp!

vårat lilla "läger"


haha

hahahah :D


RSS 2.0