bilder från avslutning!



JAG ÄLSKAR ER! ♥

idol


sitter här med mina buddies och kollar på idol (y) vi bara älskar RABIH
han ju bara så braaa :D idag har jag varit i stan och letat apu plats det
gick väl så där :s menmen kämpa vidare. sedan luncha jag med ebba,
sen ringde person så då gick jag och mötte henne och emma så tog vi en fika
på labba :P kul!
you are not alone♥

tjenixen!

sitter i skolan nu har precis haft naturkunskap drygt! har prov
på tisdag om celler :s nu siiter vi ala och väntar på att få gå till
maten och käka :) sedan bär det va till örebro där vi ska gå på
teater som är 3h och 15 min :o sen blire att gå på stan med jenna och josse :)
ikväll blire träning också, skönt :) i morgon har man studiedag så då blire sovmorgon:)

STORTHJÄRTA!


I will always love you guys ♥ ♥ ♥

131009


ny musik!

sitter här vid dator vilket jag inte har gjort på väldigt länge :o
skolan kommer först tyvär :s men nu är det värsta över (y
sitter ny och lyssnar på lite ny musik som jag hittat :P helt ok faktiskt
idag har jag jenna och ebba tränat jobbigt vardet men skönt.
i helgen ahde vi avslutning med laget roligt men ändå tråkigt att
skiljas åt efter 10 år men vi måste hålla ihop tjejer :) lägger upp
lite bilder i morgon :P ♥

josefine

jag har en vän som heter josefine, jag tycker hon är fin, men ibland kan hon bli sur, då kan man få en smäll om man har tur, hon klagar på att jag är seg på att blogga, men jag får väl försöka hitta en ny logga, tack för mig, tack för dig tack för oss!

namnsdagsbarn!

Jennifer och jenny!
grattis på namnsdagen jenna och jenny ;)

ryggvärk!

i söndags då var det dax för att flytta frida :) skönt hahah
i går var jag jenna och emma på tantgympa vilket var grymt jobbogt :P
hahaha men kändes bra efteråt (y) när jag kom in hoppade jag in i duschen
sen packade jag saker till att sova hos frida blev mycke packning så mamma
fick skjutsa mig :P vi kolla på tv hela kvällen myss, hade dock lite svårt att sova
eftersom frida snarkar hela tiden sen i morse vakna jga av att jag hade ont i ryggen
från soffan, ajjajj

helgen

segseg seg är jag på att blogga, men ska försöka ändra på det :)
ihelgen var jag mamma och göran i göteborg vilket var super kul vi shoppa
hela dagen på fredagen på kvällen åkte vi till emelie och marcus och åt
tacos (y jag sov hos dom och mamma och göran sov på hotell. på lördagen
åktre jag och emeile in till nordstan och gick runt lite sen kom mamma och
göran. jag shoppade ganska mkt tycker jag haha :) sen vid fyra gick tåget hem
mot arboga, tack Emlan för man fick komma! :D

Gothenburg

fan va man kan va dålig på att blogga då, men man måste ju
ha några bortförklaringar som att internet inte funkar hos mamma
och att jag inte orkar så mkt haha :P jadu vad ska jag mer
säga, datorn har blivit fuckad också vet inte vad jag ska göra :s
i morgon ska jag till göttet med göran för mamma är redan där
och då ska vi hälsa på kussen emlan :D kulkul ska det bli :)

RSS 2.0