livet suger!


har inte gjort någonting på dom senaste dagarna, allt känns helt hopplöst. vill känna mig glad och behövlig!
idag ska jag nog hem till fyris :) hoppas på lite mys! vet inte vad somhänder i morron men det får man väl se!

örebrocity!

idag blev det bio för hela slanten (y vi åkte in med armand till stan vid halv fyra och gick runt och kollade lite på folk till kvart i sju då bion började, det var jag, jenna, ebba, agnes, armand och david som var på bion "year one" rolig film haha :) efter det så blev det att gå runt på stan och chilla lite sen åkte vi lite karusell som var sjukt kul och lite jobbigt hahah:D nu har jag precis kommit hem och kollar på 2½ men (y

nyvaken

idag är det nog det tidigaste jag vaknat på länge.
igår blev det örebro med tjejerna vi hamna någonstans
i varberga på nån fest det var kul (y haha
idag vet jag inte vad som händer men ska väl
hitta på nått med J men får se vad soom händer!

i hope that she will be loved

My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want

lazy sunday

trött är jag i dag! kom hem i går från J vid halv ett
vi chilla framför tvn och åt massa gott :)
kom hem och stte mig framför datorn och fastna där
till halv fyra så man är lite seg i dag,
får se vart dagen för mig, om det blir bio eller bara vara hemma?

party fredag!

äntligen fredag :)
idag blir det party för hela slanten kommer bli super!
vakna för en timme sen har duschat och nu sitter jag och
lyssnar på musik, ny favorit låten är nog
pussycat dolls-jai ho så skönt låt :)
ska snart dra mig ner till broa och packa lite sen bär det av.
seeyou!

J´s a hoe


pppparty i morron!
fett kul kommer det bli!
måste blogga lite nu eftersom min kära kusin
jenna säger att jag är seg på att blogga:P hahah
but J´s a hoe!

210709


idag har jag chillat med jenna och ebba, vi gick till bokis
och solade fast inte jag :) sedan mot hemköp och köpte lite
snacks och hårfärg! vi började med att kolla på film och proppa i oss
lite godis sen färga mitt hår som var väldigt behövligt!
i morron ska jag till stan med jenna och ebba ska klippa mig!
på fredag blire pppparty! hur kul som helst för då får jag träffa
älsklingsjossis som jag saknat!

biobiobio!


fyrgårdaren och jag var på bio i går, vi såg baksmällan!
super kul film, bästa jag sett på länge (y haha

we <3 Britney









två dagar i stockholm :)
1 shopping dag + konsert!
1 chilldag på en parkbänk med massor av sol !

fucking blogg!


bloggen cpar sig :s
helgen har varit chill :)
längar stenhårt till på tisdag! :D

sommarlovet kan börja!


bara en dag kvar på jobbet!
nu kan man sova ut på mornarna så gött! :)
i morgon blire kalas för hela slanten
för ebbispebbis fyller faktiskt 17år :D grattis babe<3

elstockholmo!


nu är allt fixat!
14 juli drar jag, jenna och ebba till stor stan för att shoppa och kolla
på brittan!! :D kommer bli super kul !

RSS 2.0