valis


stan idag med mami!
blev detta linne och en bh :)
igår hade vi match mot götlunda det gick
ganska bra för att vara första match men vi
loooosa med 3-2 men på söndag
har vi match igen hoppas det går bättre!!
i morron äre valborg :D hoppas på att
ha skit kul !!! jag tillbringar min valborg
i sköna frövi, med mina bästa vänner!!!
<3

abc


snart valborg!

skolan va lugn i dag, josse tillbaka
efter egypten, brun lite skir unge :)
valborg på torsdag kommer bli superb !

sommar!


sommar,sommar,sommar
när kommer du?!
joss har kommit hem från egypten :D
vill också vara brun :(  saknat dig svin<3

long time!


länge sen!
har inte hunnit sitta så mycket vid
datorn i veckan, mycket att göra
inget speciellt har hänt, vi hade nationella
i fredag som gick hyfsat tror jag, efter
skolan blev det stan med jennut :)
blev mys med ankan på kvällen,
lördagen spenderades ute i solen :D
som jag gillar väldigt mycket!
kvällen blev det mys med ebba ocg agnes :)
idag skulle vi ha match men blev inställt ;s
men då blev det en liten picknick i skogen istället :)
nu sitter jag i linde och måste plugga lite. aja vi får väl se hur det blir med det ;)

school again!


tillbaka efter lov känns ju lite sådär!
slutade 12 idag skönt, på fredag nationella shit!
det kommer gå åt pipsvängen ;s

no game!


no game tomorrow!
skön, var ej taggad!

alone!




a alone night with my favorite movie!


saturday!


lördag! och vad händer i dag?!
blir antagligen örebro för min del.

fredagsmys!



grillning med flickorna och johan, riktigt mys<3

ohyeah



snart slut på lovet, känns ju lite sådär, har inte gjort ett skit!!!
sitter hos papi och glor på tvn, ska nog kolla på twilight ikväll
älskar´t :D
 

Löve!


har precis tvättat klart fönstrerna på framsida, riktki snyggt blev det ;)
sitter och kollar lite på olika kändis bloggar, faan va avis man blir!
träning ikväll sen papi :)


Twilight



Bästa filmen ever!
har precis kollat klart på twilight för åttielfte gången,
fortfarnade lika bra.
I LOVE IT<3

örebro

örebrostad!
inte så mycke shopping för min del, blev ett par skor
och ett hippieband. det dög för mig,
känner mig helt slut efter en hel dag på stan.
orkar inte med nånting just nu
livet känns så trist!!

    skorna som jag köpte!


handsome guys


brad pitt

cristiano ronaldo

Channing tatum

RSS 2.0